منتدي الغريبان
اهلا بك عزيزي الزائر في منتدي منتدي كنيسة القديسين مكسيموس ودوماديوس والقوى الانبا موسى الاسود بالاسكندريه نود منك ان لا تكون فقط زائر بل عضو فعال معنا تشاركنا بأرائك ومشاركاتك المفيدة
منتدي الغريبان
اهلا بك عزيزي الزائر في منتدي منتدي كنيسة القديسين مكسيموس ودوماديوس والقوى الانبا موسى الاسود بالاسكندريه نود منك ان لا تكون فقط زائر بل عضو فعال معنا تشاركنا بأرائك ومشاركاتك المفيدة
منتدي الغريبان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الغريبان

منتدي كنيسة القديسين مكسيموس ودوماديوس والقوى الانبا موسى الاسود بالاسكندريه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاي تخنق اي بنت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابرام سعد
Admin
Admin
ابرام سعد

كنيستك ايه ؟ : كنيسة القديسين مكسيموس ودوماديوس والقوي الانبا موسي الاسود
الاوسمة : ازاي تخنق اي بنت 1187177599

ازاي تخنق اي بنت Empty
مُساهمةموضوع: ازاي تخنق اي بنت   ازاي تخنق اي بنت Icon_minitimeالخميس 30 أبريل - 22:17

اكتر انجاز الواحد ممكن يحققوا ف حياته ان ينرفز بنت وزى مانتوا عارفين المقوله الشهيرة اللى بتقول طالما فى بنات رخمه يبقى الدنيا هتبقى على طول زحمه

النهارده كنت عاوز اخنق شويه بنات طبعا البنت من دول حاطه اعصابها ف تلاجه والتلاجه مرميه ف مثلث برمودا بس لعل وعسى يمكن تضايق

1-اديها سى دى فاضى وقولها انا جايبلك حته سى دى هايه ملهاش حل ولما تروح تفتحها وتلاقيها فاضيه قولها ممكن تعمليلى نسخه

2- وانتوا بقى بتعدوا الشارع عدى معاها لحد نص الطريق وخليها هى تكمل وارجع اكنك يعنى بتربط الكوتشى بس خلى بالك لو عربيه شاططك انا مليش دعوة

3-يا سلام بقى لو انت عازمها ف مكان حلو وقبل ما تطلبوا اى حاجه تقولها :يانهار ابيض دا انا راكن غلط ثوانى وجاى يا روحى مش هتأخر وتقعدلك بتاع روبع ساعه وترجع تانى وتقولها :معلش يا عيونى اصل كان فى بنت تحفه برة اااا قصدى كان فى حته حفرة برة

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
http://www.maximoschurch.mountada.biz
marmarsh
المشرفون
المشرفون
marmarsh

كنيستك ايه ؟ : مكسيموس ودوماديوس والقوى الانبا موسى الاسود
الاوسمة : ازاي تخنق اي بنت Ebda4e_20

ازاي تخنق اي بنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازاي تخنق اي بنت   ازاي تخنق اي بنت Icon_minitimeالخميس 30 أبريل - 22:46

ميرسى يا ابرام
Mero KA
المشرفون
المشرفون
Mero KA

كنيستك ايه ؟ : كنيسه القديسين مكسيموس و دوماديوس والقوى الانبا موسى الاسود
الاوسمة : ازاي تخنق اي بنت 120110

ازاي تخنق اي بنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازاي تخنق اي بنت   ازاي تخنق اي بنت Icon_minitimeالخميس 30 أبريل - 23:59

ههههههههههههههههههههههههههه
حفره الموضوع قصدى تحفه

ازاي تخنق اي بنت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ازاي تنكدي علي الاولاد............و ادعولي
» ازاي عرفوا النار زمان؟؟؟؟؟؟؟؟